شبکه کان اسرائیل: ارتش اسرائیل شروع به کاهش نیروهای خود در جنوب لبنان کرد
یک شبکه اسرائیلی با بیان اینکه دولت ترامپ از اسرائیل خواسته است که عقبنشینی جزئی از جنوب لبنان انجام دهد افزود: رتش اسرائیل شروع به کاهش نیروهای خود در جنوب لبنان کرده است.
یک شبکه اسرائیلی با بیان اینکه دولت ترامپ از اسرائیل خواسته است که عقبنشینی جزئی از جنوب لبنان انجام دهد افزود: رتش اسرائیل شروع به کاهش نیروهای خود در جنوب لبنان کرده است.
به گزارش «انتخاب»؛ شبکه کان اسرائیل نوشت: ارتش اسرائیل شروع به کاهش نیروهای خود در جنوب لبنان کرده است.
این رسانه افزود: دولت ترامپ از اسرائیل خواسته است که عقبنشینی جزئی از جنوب لبنان انجام دهد.
گفتنی است که پیش از این المیادین نوشت: هیئت ایرانی تا زمانی که ترامپ عذرخواهی نکند و نیروهای اسرائیلی از جنوب لبنان خارج نشوند، به مذاکرات باز نخواهد گشت.
ایرانیها اکنون تنها خواستار توقف تجاوز نیستند، بلکه خواستار خروج (نیروهای اسرائیلی) از جنوب لبنان هستند.
خواندنی ها